person Contul meu

Intra in contul tau Spy Shop!

0

Cosul meu

Meniu

Deschiderea coletului la livrare!

Deschiderea coletului la livrare!

Un nou serviciu de la Spy Shop: Deschiderea coletului la livrare!


La Spy Shop poți să plătești după ce deschizi coletul și te asiguri că ai primit produsele în stare perfectă.

Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice ce au achiziționat produse de pe www.spy-shop.ro și, oferă clienților posibilitatea de a verifică dacă produsul/produsele comandate se prezintă în stare perfectă la livrare. Acest serviciu va oferă posibilitatea de a verifică dacă produsul se prezintă în stare perfectă (nu prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic), nu și posibilitatea de a verifică tehnic (testa/proba) produsul. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este un serviciu contracost ce se taxează cu 2,5 lei+TVA, trebuie selectat în momentul înregistrării comenzii și este un serviciu care se poate aplică tuturor produselor pe site-ul www.spy-shop.ro. Doar dacă ați selectat opțiunea „Deschiderea coletului la livrare” în momentul înregistrării comenzii și este un serviciu care se poate aplică tuturor produselor pe site-ul www.spy-shop.ro. Doar dacă ați selectat opțiunea „Deschiderea coletului la livrare” în momentul livrării comenzii puteți solicită curierului deschiderea coletului pentru a verifică starea produsului/produselor. În cazul comenzilor ce conțîn mai multe produse, dacă în urmă deschiderii coletului/coletelor la livrare constatați că unul dintre produse nu se află în stare perfectă și decideți refuzarea acestuia, procedura implică returul întregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate. Dacă în urmă deschiderii coletului constatați că produsul comandat nu se află în stare perfectă de livrare și prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic puteți refuză comandă. Procedura de refuzare a comenzii are loc prin completarea unui Proces verbal de constatare, de către curier împreună cu clientul. Procesul verbal de constatare se poate întocmi doar în prezența curierului în momentul livrării, ulterior după ce curierul a plecat de la destinație Procesul verbal nu mai poate fi completat. În cazul în care ați optat pentru plata ramburs, solicitarea pentru deschiderea coletului se poate efectua înainte de a achita comandă sau după ce ați achitat comandă, doar în prezența curierului. Dacă ați achitat comandă online și în urmă deschiderii coletului ați decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituită în cont in cel mai scurt timp.