person Contul meu

Intra in contul tau Spy Shop!

0

Cosul meu

Posibile probleme ale conectarii camerelor IP la NVR si rezolvarea acestora

Posibile probleme ale conectarii camerelor IP la NVR si rezolvarea acestora
Autor: Spy Shop
Publicat la data de: 6 martie 2019 | Actualizat la data de: 6 martie 2019

Desi echipamentele de supraveghere video IP de astazi devin din ce in ce mai usor de configurat si utilizat, unii utilizatori pot intampina inca unele probleme daca sunt incepatori in ale sistemelor de supraveghere IP. In acest articol iti vom prezenta informatiile de care ai nevoie atunci cand intampini o problema cu sistemul de supraveghere IP sau cu NVR-ul.

 

1. NVR-ul gaseste camerele IP dar nu afiseaza imaginea

 

- NVR-ul descopera camerele IP dar nu afiseaza imaginea; in cazul in care acest lucru se intampla, tipul de stream de la NVR trebuie schimbat. Poti mari rezolutia decodarii NVR-ului sau sa micsorezi fluxul camerelor IP.

 

- Daca NVR-ul nu poate afisa preview-ul imaginii, trebuie sa verifici setarea sub-stream/secondary stream. Daca NVR-ul poate afisa imaginea mica a inregistrarii, dar in momentul in care dai click pe ea nu se deschide, atunci ai nevoie sa verifici setarile din Main Stream.

 

Vezi aici gama de camere supraveghere IP exterior 

 

2. NVR-ul nu gaseste camerele IP

 

- Verifica adresele IP ale camerelor. In cazul in care nu au adrese IP, a trebui sa le introduci manual.

 

- Verifica indicatorii LED ai camerei; toate LED-urile trebuie sa fie aprinse, cel galben trebuie sa palpaie intermitent iar cel verde trebuie sa stea stins- asta inseamna ca functionalitatea este corecta. De asemenea, va trebui sa verifici si alimentarea camerelor sa te asiguri ca totul este ok. Daca indicatorii LED sunt aprinsi corect, ar trebui sa poti folosi aplicatia P2P pentru a accesa camera prin intermediul internetului ca mai apoi sa schimbi manual adresele IP ale camerelor direct din computerul tau prin metoda DHCP. Daca este disponibil doar LAN, va trebui sa conectezi camerele direct la computer ca mai apoi sa modifici adresele lor IP. Mai apoi, daca LED-urile sunt aprinse dar nu palpaie, reporneste camera.

 

- Va mai trebui sa verifici daca toate protocoalele sunt marcate (selectate) atunci cand cauti camerele din NVR. De asemenea, verifica daca ambele dispozitive sunt compatibile cu ONVIF.

 

Vezi aici gama completa de NVR-uri

 

3. Dupa conectarea camerelor, imaginea sare sau se deconecteaza direct

 

- Verifica daca toate switch-urile de network sunt active si conectate la fiecare camera si asigura-te ca fiecare camera are resurse de internet indeajuns pentru a opera corect.

 

- Asigura-te ca NVR-ul are destula latime de banda pentru o corecta functionalitate.

 

- Verifica socket-ul RJ45 pentru a te asigura de fermitatea cablurilor.

 

4. Din ce motiv nu pot vedea alte canale atunci cand toate camerele sunt conectate la NVR?

 

- Asigura-te ca LED-urile de network sunt aprinse si daca nu sunt, problema este sursa de alimentare.

 

- In cazul in care nu este sursa de energie problema, verifica conexiunea la internet si cablul de alimentare pentru a nu fi deteriorat.

 

- Verifica functionalitatea camerei.

 

- Daca folosesti fibra optica, te rugam sa verifici transmitatorii si LED-urile lor; daca toate LED-urile sunt stinse, problema este la sursa de alimentare.

 

5. NVR-ul vede camera dar nu se poate conecta la ea („connection timeout error”)

 

- In reteaua locala, daca NVR-ul poate descoperi camerele dar prezinta o eroare de expirare a conexiunii, utilizatorul trebuie sa verifice conflictele dintre adresele IP ale camerelor si cea a NVR-ului. Daca atat camera IP cat si NVR-ul au aceeasi adresa IP, modifica adresa IP a NVR-ului. Daca nu exista niciun conflict, verifica functionalitatea comutatorului de retea sau inlocuieste-l cu un altul nou.

 

Daca ai nevoie de informatii suplimentare legate de camerele de supravgehere IP si conectarea acestora la NVR poti citi restul materialelor de pe blogul nostru legate de acest subiect. Pentru consultanta in vederea achizitionarii acestor echipamente ne poti contacta telefonic la 0356.453.007 sau pe e-mail la comenzi@spy-shop.ro